
با سلام .هدف ما از ساخت این وبلاگ آشنایی همکاران محترم با دنیای اینترنت و جمع آوری مطالب مهم آموزشی است در این وبلاگ سعی خواهیم کرد تا تجربیات آموزشی خود و همکاران عزیزی که با ما در ارتباط خواهند بود را در اختیار دیگر عزیزان قرار دهیم .گروه آموزشی زبان در جهت کیفیت بخشی به فرایند یاددهی- یادگیری منتظر نظرات ارزشمند شما همکاران محترم می باشدبا تشکر - زکیان-...
ادامه مطلب